Grupa Telekomunikacji Polskiej stawia na komunikację w Internecie. Właśnie wystartowała platforma blogowa Grupy TP, na której pojawiło się kilka nowości, wśród nich między innymi blog redakcji sportowego kanału Orange Sport oraz blog technologiczny.
Nowa platforma www.blog.tp.pl ma informować o zainteresowaniach oraz działaniach Grupy TP. Będzie jednocześnie stanowić istotny element strategii komunikacyjnej. Obok dotychczasowego bloga rzecznika prasowego powstały trzy kolejne.
Pierwsza nowość to blog korporacyjny, który będzie informował o wszystkim co dzieje się wokół Telekomunikacji Polskiej i sieci Orange. Dwie następne nowości to blogi tematyczne.
Dla sympatyków sportu przygotowano blog Orange sport , który będzie poruszał kwestie sportu, sportowego sponsoringu i marketingu.
Dla osób interesujących się innowacjami oraz technologiami telekomunikacyjnymi przygotowano blog technologiczny.
źródła: Grupa TP
obserwuj wątek o reklamie na naszym profilu w Facebook
do góry
Ruszyła nowa platforma internetowa TVN News&Services Agency.
Serwis ma służyć do sprzedaży materiałów multimedialnych oferowanych przez Agencję TVN.
Materiały oferowane do zakupienia podzielone zostały na następujące kategorie:
* news - obejmują materiały newsowe starsze niż 24 godziny od daty ich publikacji
* ujęcia - pojedyncze ujęcia, lub kompilacje ujęć przedstawiające ten sam temat
* zdjęcia lotnicze - zdjęcia lotnicze wykonane helikopterem HD (Newscopter HD)
* poradniki - materiały filmowe o tematyce poradnikowej
* redakcyjne - materiały filmowe pogrupowane w sekwencje tematyczne
TVN swoją nową ofertę kieruje do mediów zagranicznych - agencji newsowych, stacji telewizyjnych i producentów, a także do klientów polskich, czyli portali internetowych, wydawnictw, producentów telewizyjnych oraz osób prywatnych. W związku z tym przygotowane są dwie wersje serwisu - polska i angielska, przy czym w tej drugiej będą zamieszczane dodatkowe tematy z Polski skierowane do odbiorców zagranicznych.
Do przeglądania materiałów newsowych na serwisie nie wymagana jest rejestracja. Ściągnięte materiały są zabezpieczone znakiem wodnym. Dopiero po zakupieniu praw i uiszczeniu opłaty licencyjnej, użytkownik otrzymuje materiał bez znaku wodnego w ustalonej jakości. Każdy z materiałów jest szczegółowo opisany - określone są parametry techniczne (rozdzielczość, format pliku i tryb emisji). Zakup materiałów możliwy jest dopiero po zarejestrowaniu.
do góry
Viagra zadebiutowała na rynku amerykańskim jesienią 1998r. od początku stając się hitem w kategorii leków na problemy z erekcją. Tylko w pierwszym roku wartość sprzedaży wyniosła 776 milionów dolarów przy jednoczesnym koszcie kampanii reklamowej wspierającej wprowadzenie marki na poziomie 100 milionów dolarów. Viagra przez długi czas posiadała 95% udziałów w kategorii leków na problemy z erekcją (aktualne udziały szacuje się na 50%). Mimo pojawienia się realnej konkurencji w segmencie oraz licznych doniesień o efektach ubocznych to właśnie Viagra chyba już na zawsze pozostanie synonimem lekarstwa na impotencję i najpopularniejszą pigułką od czasu wynalezienia pigułki antykoncepcyjnej.
Z okazji 10. urodzin Viagry na rynku europejskim pojawił się specjalny spot reklamowy dedykowany pracownikom firmy PFIZER - od początku producenta Viagry.
Obserwuj profil Contact na Facebook
do góry
9 listopada 2009, w dniu obchodów 20-tej rocznicy obalenia Muru Berlińskiego,
Polska po raz kolejny obecna w światowych mediach jako jeden z liderów wielkich przemian '89.
Zobacz spot emitowany w CNN
do góry
Nowy serwis randkowy DoSerca.pl łączący funkcje strony randkowej i społecznościowej uruchomiła Wirtualna Polska.
Udostępniony właśnie serwis umożliwia zalogowanym internautom tworzenie własnych profili z awatarami i galeriami zdjęć, dodawanie komentarzy i pytań do innych profili oraz odpowiedzi do własnego. Ponadto użytkownicy witryny mogą za jej pośrednictwem przesyłać sobie maile, SMS-y i flirtSMS-y. W serwisie działa też rozbudowana wyszukiwarka osób z funkcją zapamiętywania kryteriów, ranking profili oraz opcja zamieszczania ogłoszeń o tematyce towarzyskiej.
Bezpośrednia konkurencja dla nowego serwisu DoSerca to SympatiaONET oraz RandkiINTERIA
Obserwuj nasz profil na Facebook
do góry
Guiness świętuje w tym roku 250-lecie istnienia. Z tej okazji irlandzka marka rozpoczyna dziś nową kampanię reklamową. W spocie, który za chwilę obejrzymy po raz pierwszy pojawia się nowe hasło reklamowe dla marki Guiness "Bring it to life", Wszystko wskazuje na to, że zastąpił on na dobre stosowany dotychczasowe hasło rekamowe "Good things come to those who wait" (tłum:Dobre rzeczy spotykają tych, którzy czekają). Z wyjaśnień Guinnessa wynika, że poprzedni slogan odnosił się wyłącznie do sytuacji, w których piwo jest konsumowane w pubie czy klubie, podczas gdy w rzeczywistości picie Guinnessa w domu z rodziną lub przyjaciółmi staje się coraz bardziej powszechne.
Jeszcze słowo o samym spocie. Przedstawiciele marki nie ujawniają budżetu produkcyjnego. Ale przegląd nazwisk zaangażowanych do trwajacej 3 miesiące produkcji sygnalizuje, że mówimy o dużej swobodzie budżetowej agencji reklamowej. W ekipie zdjęciowej, która zrealizowała ten spot znaleźli się m.in. Grant Major - zdobywca Oscara za scenografię do Władcy Pierścieni oraz Wally Pfisher - nominowany do Oscara za zdjęcia do Batmana - The Dark Knight.
Premiera nowego spotu Guiness już teraz w Zoom
zobacz również: Było sobie piwo czyli wspomnienie o EB
W wolnych chwilach obserwuj profil Agencji Contact w Facebook
do góry
W październiku br. po raz pierwszy w historii "Fakty" TVN miały wyższą oglądalność od konkurencyjnych "Wiadomości" TVP 1, zostając tym samym najpopularniejszym dziennikiem w naszym kraju - wynika z raportu branżowego serwisu Wirtualnemedia.pl.
- Cieszymy się z tego wyniku, choć nie ma jakiejś ogromnej euforii - komentuje Kamil Durczok - Teraz naszym celem jest utrzymanie przewagi i zapewnienie sobie pozycji lidera na dłuższy okres niż jeden miesiąc. "Wiadomości" to cały czas silny gracz, a walka jest trudna, bo ciągle mamy mniejszy zasięg techniczny od TVP 1 - mówi Durczok w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Pokonanie "Wiadomości" przez "Fakty" to cel jaki założył sobie Kamil Durczok, gdy w maju 2006 roku obejmował stanowisko redaktora naczelnego serwisu TVN-u. "Fakty" pod względem udziału w rynku wyprzedziły dziennik TVP 1 już w listopadzie 2008 roku (regularnie wygrywają z "Wiadomościami" od kwietnia br.). Natomiast pod względem gromadzonej widowni udało się to po raz pierwszy właśnie w październiku br.
źródła: Wirtualne Media
zobacz również: Polsat ma nową stronę internetową
O reklamach i nie tylko na naszym koncie w Facebook
do góry
Z okazji Halloween pojawił się specjalny spot telewizyjny piwa TIGER - najstarszej marki piwa warzonej w Singapurze.
Obecnie piwo Tiger jest produkowane w 8 krajach i obecne na 60 rynkach, w tym w USA i Wielkiej Brytanii
O reklamach i marketingu piszemy również na naszym profilu w Facebook.
do góry
| Facebook | w ostatni weekend zdecydował się na wprowadzenie nowej funkcjonalności. Ma ona pomóc internautom w kontaktowaniu się ze swoimi bliskimi... zmarłymi. Głównym jej celem jest umożliwienie ponownego skontaktowania się z osobami, z którymi dawno nie rozmawialiśmy, np. z byłym chłopakiem/dziewczyną, ex-żoną/ex-mężem, czy właśnie ze zmarłymi znajomymi.
- Kiedy ktoś nas opuszcza nie znika wszak z naszej pamięci, ani z naszej sieci społecznościowej – napisał ze śmiertelną powagą przedstawiciel Facebooka, Max Kelly. W oficjalnym blogu witryny stwierdził: - Aby odzwierciedlić faktyczny stan rzeczy stworzyliśmy koncepcję profili, w ramach których ludzie będą mogli dzielić się wspomnieniami na temat zmarłych.
Każdy z użytkowników może teraz stworzyć swój wirtualny testamentu. W nim wyznacza osoby, które po jego śmierci uzyskają dostęp do jego profilu. Po zakończeniu żywota właściciela, profil nie znika z Sieci, ale specjalnie oznaczony funkcjonuje dalej jako miejsce pamięci internauty. Nadal możliwe będzie publikowanie na nim wpisów i linków. Zniknie natomiast z publicznych wyników wyszukiwania i nikt nie będzie się mógł do niego zalogować.
Facebook przekonuje, że prywatność nieboszczyków będzie chroniona. Usunięte zostaną powiązane z nim osobiste dane, takie jak aktualizacje statusów czy informacje kontaktowe.
Seanse spirytualistyczne na Facebooku nie spotkały się jednak z aplauzem jego użytkowników. W ciągu kilku godzin od wprowadzenia funkcji "reconnect" setki tysięcy ludzi poczuło się dotkniętych. Przeciwko takim "pomocom" protestuje już 900 tysięcy osób.
do góry
Portal finansowy Money.pl oraz tygodnik WPROST przygotował 10. edycję
Rankingu polskich sklepów internetowych
Warunkiem uczestnictwa w rankingu była w tym roku popularność sklepu wśród internautów.
Z każdej kategorii, monitorowanej stale w ramach Megapanelu, w kategorii E-commerce/sklepy wybrano po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie odwiedziła największa liczba osób. Tam, gdzie Megapanel uwzględniał wyniki mniej niż 15 sklepów, połączono kategorie: sprzęt fotograficzny przypisano do AGD i RTV, oprogramowanie do sklepów komputerowych, a akcesoria erotyczne do sklepów specjalistycznych.
Zapraszamy po szczegóły tego ciekawego Rankingu >>>
do góry
30 października będzie miała miejsce premiera najnowszej wersji gry Tekken.
Sprzedaż wspiera spot reklamowy:
do góry
"Niezależny i najlepiej poinformowany program o branży kolejowej w Polsce" tak mówią o sobie twórcy KOLEJ TV.
W każdą środę na kanale KOLEJ TV w | YOUTUBE | pojawiają się najnowsze wiadomości o inwestycjach kolejowych w Polsce.
Miłośnikom tematu polecamy KOLEJ TV.
Ciekawe zdjęcia z polskich dworców również na tym blogu
do góry