To już ten czas!
Stacje radiowe zdominowały świąteczne klasyki.
ZOOM poddaje się tej atmosferze, przed Wami nasz Top5 świątecznych hitów.
Kolejność, umówmy się, trochę przypadkowa.
Drodzy Państwo, Wesołych Świąt!
To już ten czas!
Stacje radiowe zdominowały świąteczne klasyki.
ZOOM poddaje się tej atmosferze, przed Wami nasz Top5 świątecznych hitów.
Kolejność, umówmy się, trochę przypadkowa.
Drodzy Państwo, Wesołych Świąt!
50 tysięcy złotych zapłaciła Kancelaria Premiera RP za wykonanie nowej strony internetowej.
Przy okazji aktywowano konta Premiera w serwisie społecznościowym Facebook oraz witrynach mikroblogowych Twitter i Blip.
Nowa wersja serwisu internetowego kancelarii premiera Donalda Tuska ma bardziej multimedialny charakter. Na stronie można oglądać zdjęcia i filmiki z konferencji i spotkań szefa rządu, a z niektórych wydarzeń – śledzić relacje wideo na żywo. Ponadto specjalna zakładka pozwala zadać pytanie, na które odpowiadają pracownicy kancelarii premiera. W witrynie aktualne informacje o działaniach Donalda Tuska są umieszczane kilka razy dziennie.
wejdź i zobacz stronę Premiera za 50.000zł
zobacz też: Nowa strona Prezydenta RP
To się teraz zacznie! Tysiące opinii, komentarzy, ocen...
Zaprezentowano oficjalne logo EURO2012 - turniej odbędzie się na (jeszcze budowanych) stadionach w Polsce i na Ukrainie
Odwiedź CONTACT na Facebook
Czytaj też o najnowszych zleceniach CONTACT`u
zobacz innego Zoom`a: VISA GO WORLD
Marka promuje model ACCORD CROSSTOUR
Kampania jest w sieci od początku listopada i już ma swoich fanów.
Zwłaszcza temat muzyczny pojawiający się w spotach
Temat muzyczny z tej reklamówki to "Pata Pata" afrykańskiej divy Mirian Makeba.
zobacz innego ZOOM`a: Fanta Mime Dance
sprawdź czy widziałeś nową drukarnię w Internecie: www.power-print.pl
Termin "Zeitgeist" pochodzi z języka niemieckiego i można go przetłumaczyć jako "duch czasu".
Zawsze pod koniec roku Google prezentuje listę haseł, które najszybciej zyskiwały na popularności.
"Choć w 2009 roku nadal najczęściej szukaliśmy w sieci znajomych z naszej klasy,
szybko zaczęła także rosnąć popularność chomikowania plików w sieci.
Wielu Polaków chciało się dowiedzieć, jak zawiązać krawat, może dlatego, że wielu szukało pracy.
W roku światowego kryzysu pytaliśmy też o tanie oferty, przede wszystkim turystyczne.
Na listę najpopularniejszych haseł związanych z TV przebojem wdarła się Brzydula.
Wśród gwiazd szukaliśmy jak zwykle informacji o Dodzie, której po piętach deptała Lady Gaga.
W tym roku jednak najczęściej pytaliśmy o Michaela Jacksona, za sprawą jego nagłej śmierci.
Ranking wyszukiwanych nazwisk z teką wygrał minister Grad, podczas gdy w kategorii wiadomości
oczywiście najszybciej rosło zainteresowanie objawami świńskiej grypy." pisze z przekąsem Google.
I zaprasza do przeglądania zestawienia tu >>>
Zobacz innego ZOOM`a: Nasza Klasa lepsza od Facebook
Widziałeś zabawnego niemowlaki jeżdżące na rolkach w reklamie EVIAN? Zobacz to na Facebook
Agustin Egurrola, Michał Piróg i Anna Mucha - to sędziowie piątej edycji show "You Can Dance - Po prostu tańcz!". Anna Mucha zastąpi w Jury Weronikę Marczuk-Pazura. Anna Mucha to zwyciężczyni 10. edycji "Tańca z Gwiazdami", zawodowo zajmuje się aktorstwem. Debiutowała u Andrzeja Wajdy, ostatnio na małym ekranie można było ją oglądać m.in. w produkcji serialowej TVN "Teraz albo Nigdy!".
Show TVN poprowadzi tradycyjnie Kinga Rusin.
Złap Muchę w sieci na annamucha.pl
Czytaj inne informacje o telewizji na: Wirtualne Media / Telewizja
Na prezenty gwiazdkowe Polacy chcą w tym roku przeznaczyć średnio 249 złotych. Ponad połowa Polaków planuje pokrycie świątecznych wydatków z bieżących dochodów, 14 proc. z oszczędności, 16 proc. zaś nie planuje specjalnych wydatków. 4 proc. osób myśli o wzięciu na ten cel kredytu bądź pożyczeniu pieniędzy. O plany prezentowe i wydatki zapytał Polaków IPSOS POLSKA.
Największy polski portal o mediach zmienia się.
Użytkownikom udostępniono właśnie nową szatę graficzną strony Wirtualne Media
Wirtualne Media odwiedza ponad 500 osób miesięcznie.
Zobacz również: Nowa platforma e-commerce TVN
Najnowsze grudniowe wydanie miesięcznika "Machina" (wydawca: Media Point Group).
Na okładce specjalna stylizacja i specjalna sesja zdjęciowa.
Europosłanka Joanna Senyszyn w charakteryzacji na wampirzycę!
Dodaj od siebie "Lubię To!" oglądając reklamy na naszym profilu w Facebook
Nota prawna:
Publikowane poniżej treści przeznaczone są tylko dla osób dorosłych, które ukończyły 18 lat.
Jeżeli jesteś niepełnoletni wyjdź z tej strony.
Światowy Dzień AIDS obchodzony jest co roku 1 grudnia.
Uroczyste obchody niosą przesłanie współczucia, nadziei, solidarności z ludźmi żyjącymi z HIV i AIDS,
a także zrozumienia problemów związanych z HIV, AIDS w każdym kraju na świecie.
W ZOOM prezentujemy teraz najbardziej kontrowersyjne reklamy o AIDS jakie pojawiły się na świecie:
Zobacz również: Wstrząsająca kampania społeczna
Contact obserwuje rynek reklamowy na swoim profilu w Facebook
Właśnie startuje globalna kampania reklamowa systemu płatniczego VISA
wykorzystująca motyw najbliższej zimowej olimpiady VANCOUVER 2010.
VISA jest jednym z kluczowych sponsorów tego sportowego wydarzenia.
Na potrzeby kampanii marketer uruchomił m.in. specjalny serwis internetowy goworld.visa.com
oraz dwa spoty reklamowe, które już teraz zobaczmy w ZOOM
VISA "Get Closer"
VISA "Anthem"
Zobacz również: mBANK z siekierą na dachu
Zaczynasz bywać na Facebook? Odwiedź nasz profil
Wirtualna Polska w specjalnym serwisie Turystyka wprowadziła możliwość rezerwacji pokoi hotelowych.
Wirtualna Polska współpracuje w zakresie realizacji tej usługi z HRS.com (Hotel Reservation Service) – największym europejskim operatorem elektronicznego systemu rezerwacji hoteli. Baza HRS obejmuje w tej chwili ponad 250 tysięcy obiektów wszystkich kategorii w 180 krajach na całym świecie.
New Look i Peacocks to brandy, które mają brytyjski rodowód i należą do segmentu tzw. fast fashion, czyli mody podążającej za najnowszymi trendami w umiarkowanych cenach. Na polskim rynku mogą być konkurencją dla sieci H&M.
ANTYWEB pisze dziś rano o nowym, ciekawym serwisie w sieci.
Wybredni.pl to serwis oferujący możliwość sprawdzenia jak niezależne laboratoria oceniają konkretny produkt pod względem norm i składników szkodliwych dla zdrowia. Oprócz testów serwis oferuje informacje dotyczące zdrowego żywienia, listę zakupów połączoną z kalkulatorem kalorii i innych parametrów oraz wersję mobilną.
Zobacz też jak Contact uśmiecha się przy reklamie EVIAN na Facebook
45 milionów 166 tysięcy odsłon na YouTube. I wpis z tym wynikiem do Księgi Guinessa.
Rekord świata pod względem liczby odsłon on-line.
Kto? O co chodzi?
Chodzi o ten spot reklamowy stworzony tylko na potrzeby YouTube dla marki EVIAN.
Zobaczcie to teraz na ZOOM
O innych reklamach również na naszym profilu w FACEBOOK
Najnowsza kampania społeczna organizacji PLANE STUPID walczącej o ograniczenie rozwoju ruchu lotnicznego wywołała na Wyspach duże kontrowersje. Spot, który za chwilę zobaczymy w ZOOM pt.: "Polar Bears" pokazuje niedźwiedzie polarne spadające z nieba i ginące w zderzeniu z ziemią. Jeden z brytyjskich posłów do Parlamentu Europejskiego już zagroził, że złoży skargę na poniższą reklamę do Advertising Standards Authority czyli organu kontrolującego rynek reklamowy na Wyspach. Poseł Godfrey Bloom uważa bowiem, że spot jest zbyt histeryczny w warstwie graficznej i może wywołać niepotrzebny strach i przerażenie u Brytyjczyków
Oceńcie sami
Zobacz również: Nowa reklama Heinekena
Contact obsługuje profil o reklamie na Facebook. Zajrzyj w wolnej chwili
Znany kanał telewizyjny uruchamia właśnie nową światową kampanię reklamową.
Hasło przewodnie przekazu brzmi "Live Curious"
Spoty reklamowe już teraz zobaczcie w ZOOM
Po więcej informacji zaprasza strona kanału telewizyjnego
“Rąbią cię na OC i AC?” – właśnie wystartowała kampania reklamowa mBanku dotycząca ubezpieczeń samochodowych. Elementem przewodnim kampanii jest siekiera, którą można zobaczyć w spocie TV, na billboardach (w wersji 3D) oraz wbitą w dachy warszawskich, krakowskich, łódzkich i poznańskich taksówek. Siekiery na taksówkach są podświetlane, dzięki czemu widać je dobrze również wieczorami.
Popatrz teraz na zdjęcia z tej kampanii:
Kampania jest również w telewizji:
Zobacz również: BPH+GE MONEY Nowy bank w Polsce