Volkswagen od ubiegłego roku prowadzi projekt internetowy The Fun Theory w ramach którego poprzez zabawę zachęca ludzi do zmiany ich zachowań na lepsze. W ramach tego projektu powstało już sporo ciekawych pomysłów i kilka filmików pokazujących takie pomysły odniosło znaczący sukces wirusowy. Teraz pojawił się kolejny zatytułowany Fast Lane – The Slide [Szybki pas - Zjeżdżalnia]. W Berlinie na stacji metra Alexanderplatz zbudowano prostą plastikową zjeżdżalnię, która pozwala ominąć korki, jakie tworzą się na schodach…
Spot pokazujący budowę i odbiór zjeżdżalni przez Berlińczyków przygotowała agencja DDB Stockholm jest już jednym z najpopularniejszych virali z wynikiem ponad 830 tysięcy wyświetleń na YouTube.
rzuć okiem również na: Zawodowa reklama z Rosji
do góry
Popularny amerykański rapper – MC Hammer – który na początku lat 90-tych podbijał świat swoim wielkim hitem You Can’t Touch This i lansował specyficzną modę na luźne portki z mocno obniżonym kroczem znowu w grze! Ten nieco zapomniany celebryta przypomina teraz o sobie w najnowszej reklamie południowoafrykańskiego piwa Castle LITE, gdzie refren jego przeboju nabiera bardzo dosłownego znaczenia…
do góry
Kolejna kampania społeczna w tej samej sprawie. Kilka miesięcy temu pisaliśmy o podobnej w Wielkiej Brytanii.
Dziś produkcja z drugiej strony La Manche. Francuzi z organizacji Securite Routiere wypuścili do sieci 5-minutowy film pt. Insoutenable [Nie dający się usprawiedliwić], który swoim naturalizmem i trzymającą w napięciu fabułą ma zrobić wrażenie. Celem tego filmu jest natomiast dotarcie do młodych Francuzów i przekonać ich, że prowadzenie samochodu po wypiciu piwka czy drinka w ogóle nie powinno mieć miejsca.
Film jest w sieci od 4 czerwca 2010` i ma już na liczniku ponad 1.6 miliona wyświetleń.
Zobaczmy to...
o innych kampaniach społecznych czytamy na www.kampaniespoleczne.pl
do góry
Komórkowa sieć Era uruchamia nowy multimedialny serwis dla klientów Twoja Era online. Jest on rozwinięciem i uzupełnieniem magazynów drukowanych Twoja Era oraz Era Nadaje Rytm wydawanych w nakładzie 850 tysięcy egzemplarzy.
Nowa platforma komunikacji Twoja Era online jest kolejnym multimedialnym serwisem uruchomionym przez PTC. Prezentuje ona materiały, które w nowoczesny i innowacyjny sposób przybliżają działalność sieci Era, jak również najważniejsze wydarzenia ze świata telekomunikacji, nowoczesnych technologii oraz wydarzeń społecznych i kulturalnych. W artykułach znajdują się ciekawe informacje oraz praktyczne porady ekspertów. Ponadto dostępne są filmy z nagraniami najnowszych reklam, prezentacji urządzeń i usług oraz wywiady i reportaże z wydarzeń kulturalnych wspieranych przez Erę.
Zoom zaprasza do przejrzenia nowego serwisu ERY
polecamy również: Jak zlikwidujesz konto na Facebook?
do góry
Oto najnowszy, niemiecki spot Mercedesa.
W rolach głównych marka, kierowca, system BAS Plus (Brake Assist System) zwiększający siłę hamowania oraz...Śmierć.
Kto kogo przechytrzył? Sprawdzamy właśnie teraz
do góry
Po raz pierwszy w historii tej marki. Pierwszy raz zdecydowano się w komunikacji McDonalds
przygotować i emitować reklamę skierowaną do społeczności gejowskiej.
Spot jest od kilku dni we francuskich stacjach telewizyjnych. Hasło przekazu "Przyjdź taki, jaki jesteś"
zobacz również: Jak kibice świętowali Walentynki 2010`
masz swojego Zoom`a? podeślij to do Nas
do góry
"Twórz przyszłość w dramatyczny sposób pokazuje decydujące chwile meczu, gdy jedno podanie trafia na pierwsze strony gazet, a jeden strzał może uszczęśliwić cały kraj lub pogrążyć go w rozpaczy." to przesłanie najnowszej produkcji NIKE.
W globalnej kampanii uczestniczą przedstawiciele czołówki piłkarskiej, tacy jak Cristiano Ronaldo, Didier Drogba, Wayne Rooney, Fabio Cannavaro, Franck Ribery, Andres Iniesta, Cesc Fabregas, Theo Walcott, Patrice Evra, Gerard Pique, Ronaldinho, Landon Donovan, Tim Howard i Thiago Silva. Gościnnie występuje także legenda tenisa Roger Federer i supergwiazda koszykówki Kobe Bryant. Gwiazdorską obsadę dopełnia Homer Simpson. Reklama zostanie po raz pierwszy wyemitowana zosw telewizji 22 maja podczas Finałów Ligi Europejskiej. Wyreżyserowana przez uznanego hollywoodzkiego reżysera i producenta Alejandro Gonzaleza Inarritu (21 gramów, Babel), przedstawia wybicia z linii bramki, decydujące o wygranej wejścia oraz błyskawiczną pracę stóp, których wpływ odczuwa cały świat.
Za dużo sportu w ZOOM? :) Obiecujemy wkrótce więcej kobiecych reklam
do góry
Rusza kampania reklamowa marki Reebok promująca buty EasyTone w Polsce.
Korzystanie z nich ma podobno mieć znaczący wpływ na kształt ud i pośladków. :-)))
do góry
Jak pokazać, że przeglądarka jest szybka?
Agencja reklamowa pracująca dla Google zrobiła to tak...
Wiosna. Facebook jeszcze Wam się nie znudził? :)))
do góry
Piłkarska kadra w nowej kampanii NETIA ma nowego zawodnika
Do gry wszedł właśnie Tomas Kotman z Niemiec..
tak przy okazji:
Czy w raju mieli prezerwatywy? Sprawdź na naszej Fan Page w Facebook
do góry
Bardzo Nam się podoba ten filmik. Zobaczcie sami.
Od dziś we włoskich stacjach telewizyjnych.
Jesteście już na Facebook?
Zapraszamy na Fan Page Contact
do góry
Witamy w środku zimowej olimpiady Vancouver 2010`
Już mamy polski medal, może będą następne...
Tymczasem od strony reklamowej olimpiada nadal dostarcza powodów do CTRL C + CTRL V ;-)
Dziś w sieci pojawiła się nowa reklamówka jednego z głównych sponsorów zimowej olimpiady
zobacz również jak kibice świętowali Walentynki 2010`
przy okazji przetestuj wyszukiwarkę zasobów Twitter`a
do góry