Operator telefonii komórkowej Orange (należący do France Telecom) rezygnuje z hasła reklamowego: "The future's bright, the future's Orange". Do zmiany dojdzie przede wszystkim w Wielkiej Brytanii, gdzie rozpoczęto wdrażanie nowej strategii marketingowej. Zmiana hasła związana jest m.in. z planowaną redukcją zatrudnienia, która ma objąć kilkaset miejsc pracy (ogółem Orange zatrudnia na wyspach 12,5 tys. osób). Hasło to wykorzystywano od 1994 r., kiedy marka Orange była wprowadzana na rynek brytyjski, m.in. przy wsparciu agencji reklamowej WCRS.
źródło: Brand Republic
do góry
Telekomunikacja Polska SA przedłużyła z Polskim Związkiem Piłki Nożnej kontrakt dotyczący sponsorowania polskiej reprezentacji piłkarskiej na dwa kolejne lata. Umowa ma obowiązywać do mistrzostw świata w RPA w 2010 r. Strony nie ujawniły wartości kontraktu.
Według nieoficjalnych danych TP SA, przejmując tytuł sponsora reprezentacji w 2002 r. (od PTC/Era), zapłaciła PZPN kwotę 2,5 mln dol. Obecnie wartość tytułu głównego sponsora kadry można szacować na co najmniej 10-12 mln zł na okres dwóch lat. Tylko główny sponsor (z takiego tytułu może korzystać TP SA) ma prawo wykorzystywać w swoich reklamach wizerunek piłkarzy reprezentacji.
źródło: PZPN & TP
do góry
Fiat 500 po oficjalnym debiucie modelu kontynuuje kampanie reklamową w Europie. W centrum Berlina w pobliżu legendarnego Checkpoint Charlie na rogu Friedrichstrasse nowe kultowe włoskie auto przyciąga uwagę przechodniów z zawieszonego nad ziemią potężnego sześcianu reklamowego prezentującego filmy, napisy i gigantycznych rozmiarów plansze. Z dwóch billboardów o powierzchni 288 mkw. każdy Fiat 500 zaprasza przechodniów do wysłania SMS-a (hasło: Fiat 500, numer telefonu 84000). W ten sposób przez wyświetlacz o długości 20 m przewijają się myśli i pozdrowienia, które są pokazywane również na stronie internetowej Fiata 500 za pomocą systemu RSS-feed.
Przedsięwzięcie stanowi część strategii marketingowej, która od fazy poprzedzającej premierę miała zgromadzić miłośników modelu z całego świata pod hasłem "500 – auto dla ludzi stworzone przez ludzi".
Zobacz: www.adxxl.com/videogalerie/b_fscc_0805_fiat500_dn/
do góry
Aktor Harrison Ford występuje w globalnej kampanii reklamowej "Lost there, felt here" zachęcającej m.in. do ochrony lasów i walki ze zmianą klimatu, a prowadzonej przez organizację Conservation International. Działania obejmują m.in.: prasę, internet, outdoor i TV. Motywem przewodnim kampanii jest 30-sekundowy film z udziałem Forda, do którego muzykę stworzył Pearl Jam
do góry
Sieć restauracji fast food KFC zamierza rozpocząć sprzedaż zestawów śniadaniowych. Pierwsze testy nowych produktów zostaną przeprowadzone w 18 lokalach w Wielkiej Brytanii. Śniadania będą podawane w godz. 6-10.30. Nowość będzie wspierana kampanią reklamową przygotowaną przez Bartle Bogle Hegarty. Menu śniadaniowe nie będzie zawierać dań z kurczaka tylko dania z tradycyjnych składników, m.in. jajek i bekonu. Sieć chce podawać kawę marki Lavazza i herbatę Twinnings, soki Tropicana, napoje owocowe i typu smoothies. Wprowadzając śniadania, KFC chce konkurować przede wszystkim z sieciami McDonald's i Burger King.
źródło: BrandRepublic
do góry
169.000zł (sto sześćdziesiąt dziewięć tysięcy) kosztował najdroższy spot reklamowy z oferty firmy Polsat Media obejmującej reklamę na dwóch antenach - Polsatu oraz Polsatu Sport Extra na czas "europejskiego mundialu" Euro2008. Najdroższy spot sprzedawany jest (był?) w przerwie przed drugą połową meczu Polska – Niemcy, który rozegrany zostanie 8 czerwca 2008r.
źródło: Polsat Media
do góry
W sieci pojawiło się ostatnio ogłoszenie rekrutacyjne pewnej firmy...
I proszę bardzo..człowiek od razu się dowiaduje o nowym zawodzie na rynku...
do góry
Ale o co chodzi?
Subvertising (ang.: subvert - obalić, adrevertising - reklama) czyli wykorzystywanie
reklamy przeciwko niej samej, zakłócanie jej przekazu. Może mieć różną formę...
Najnowsza sprawa dotyczy reklam sieci CROPP TOWN, które zostały oprotestowane
i zaaktakowane reklamą przypominającą reklamę właśnie CROPP`a.
Hasło przewodnie tego ataku:
Nasze szmaty są tanie. Kampania przeciwko szmaceniu w przemyśle tekstylnym
Przeczytaj więcej:
www.reklamania.pl/reklamania/1,86558,5216222,Reklamy_Cropp_atakowane_za_to__ze_maja___west_coast_hiphopowe.html
do góry
Po długim weekendzie na grillu trochę sportu...
Najlepsza liga koszykówki na świecie - NBA i jeden z wielu spotów reklamowych rozgrywek...
źródło: YouTube
do góry