Nazwa sieci komórkowej Era zostanie zastąpiona w pierwszej połowie przyszłego roku przez markę T-Mobile.
Decyzję o rebrandingu podjął Deutsche Telekom, większościowy udziałowej PTC.
Zmiana marki Era na T-Mobile wynika z planów odzyskania przez tą sieć pozycji lidera polskiego rynku telefonii mobilnej.
Deutsche Telekom wzoruje się na przeprowadzonym przez PTK Centertel rebrandingu Idei na Orange, który oprócz znacznych
kosztów przyniósł sieci poprawienie pozycji rynkowej.
Eksperci podkreślają, że międzynarodowe nazwy usług dają klientom posmak światowości, wzmacniając tym samym siłę tych marek.
źródło: Wirtualne Media
do góry
Rok się kończy...zaczynają się wszelkiego rodzaju podsumowania, rankingi itd.
Yahoo opublikowało swoją listę najczęściej poszukiwanych informacji
Wygrywa...Britney Spears...!...wyprzedzając m.in. Prezydenta-Elekta Baracka Obamę
Wszystkie kategorie tutaj: buzz.yahoo.com/yearinreview2008
do góry
Hmm...film ciągle znika dlatego poszukajcie na YouTube pod hasłem "monetto"
źródło: www.goldenline.pl
do góry
Jesteś wielkim fanem/fanką muzyki z lat 80`?
Zoom linkuje właśnie do miejsca, gdzie znajdziesz 1.000 klasycznych videoclipów z tamtej epoki.
Bawcie się dobrze ;-)
www.80smusicvids.com/
do góry
Zoom sięga do archiwum logotypów znanych koncernów motoryzacyjnych.
Oglądamy jak to się wszystko zmieniało przez lata...
Lubisz takie obrazki?
Zajrzyj po więcej tutaj: www.cbx.ro/citeste/logo-history.html
do góry
Widgety to małe aplikacje, które można umieścić na blogu, profilu w serwisie społecznościowym czy stronie internetowej. To np. pokaz zdjęć, zmontowany film wideo, agregator najnowszych informacji czy księga gości odwiedzających witrynę. Twórcy widgetów zarabiają na reklamie. Jak informuje Forbes.com, powołując się na dane firmy Adnomics, na samym Facebooku 13 tys. różnych aplikacji zostało zainstalowanych ponad 765 mln razy. Adnomics szacuje, że ich wartość oscyluje w granicach 374 mln USD. Krążą plotki - pisze Forbes - że takie firmy jak Fox Interactive (właściciel MySpace.com), zamierzają przejmować firmy specjalizującą się w produkcji widgetów.
Dziś w Zoom ciekawa strona firmy oferującej widgety
Zobacz tu: now.sprint.com/widget/
do góry
Na blogu Bartosza Węglarczyka [Gazeta Wyborcza, Dzień Dobry TVN] znaleźliśmy powtórkę znanej reklamy Wassuuup sprzed paru lat.
„Whassup?” to seria reklam telewizyjnych i radiowych piwa Budweiser emitowanych w latach 1999-2002. Pomysł na film nie powstał w żadnej z agencji reklamowej, lecz w kręgu znajomych reżysera Charlesa Stone’a III, którzy siedząc i wydzierając się do słuchawek telefonów zachwycili Vinny Warrena, creative directora agencji DDB. W ten sposób powstał pierwszy spot reżyserowany przez pomysłodawcę. Na punkcie tej reklamy zwariował cały świat. USA i Zachód zaroił się od młodzieńców wydzierających się do siebie przez domofony i telefony (choć nie tylko). I w samym apogeum tego wariactwa, w 2002 roku DDB i producent Budweisera zdecydowali się przerwać serię reklam. Bez uzasadnienia!
Wassup właśnie powróciła...
Pojawiła się w nowej wersji w spotach wyborczych Baracka Obamy - kandydata w wyborach prezydenckich w USA.
W spocie oglądamy wszystkich oryginalnych uczestników dawnej kampanii, którzy w ciągu 2 minut portretują chyba wszystkie kataklizmy, jakie w opinii przeciwników Busha spadły na kraj za jego kadencji bądź których naprawić nie zdołał (kryzys na rynku mieszkaniowym, wzrost bezrobocia, brak ubezpieczeń zdrowotnych, krach na giełdzie, przedłużająca się wojna w Iraku).
Wassup 2008 już teraz. Później dla przypomnienia oryginalna wersja:
źródło: bartoszweglarczyk.blox.pl/html
do góry
Filmowe dziełko autorstwa Venables, Bell & Partners
Audi złośliwie wbija szpileczkę konkurencji spod znaku Mercedes Benz.
Jeden z wielu komentarzy po premierze reklamy:
"This is what Audi is trying to do now.
Old money, old men = Mercedes.
New, young, normal = Audi"
do góry
Nowa kampania reklamowa dla Malibu-Kahlúa International
Zwracamy uwagę na świeżość pomysłów i rozwiązań na specjalnej stronie www
www.malibu-rum.com
Kontynuacja konceptu na specjalnym Malibu Yahoo Video channel uk.video.yahoo.com/network/100662101
I na deser rozrywkowy spot na YouTube
do góry
Marka odzieżowa Diesel z okazji 30-lecia istnienia rozpoczęła kontrowersyjną kampanię reklamową. Udostępniony w internecie spot łączy ujęcia ze starych filmów pornograficznych i wstawki animowane zakrywające w zabawny sposób niecenzuralne treści.
W kampanii rozpoczynającej się pod hasłem "Dirty Thirty"(Brudna Trzydziestka) marka odzieżowa Diesel świętuje jubileusz swojego istnienia i promuję linię ubrań o takiej nazwie. Kontrowersje budzi użyty w akcji spot, w którym do ujęć z filmów pornograficznych z lat 80. wmontowano animowane elementy w zabawny sposób zakrywające niecenzuralne treści. Pod koniec mającego mimo to wyraźnie obsceniczną wymowę filmiku pojawia się data 11 października, kiedy do sklepów trafi jubileuszowa kolekcja ubrań Diesel, a jedna z aktorek mówi: "To będzie prawdopodobnie najlepsza impreza urodzinowa w całym twoim życiu".
Stylizacji na film pornograficzny dopełnia opatrzenie filmu symbolami XXX i NSFW oznaczającymi odpowiednio treści niecenzuralne i nieodpowiednie do oglądania w pracy w obecności osób trzecich. Kontrowersyjna kampania, którą przygotowała agencja Viral Factory, ma oprócz budowania wizerunku Diesela jako marki nieprzewidywalnej promować organizowany przez nią cykl jubileuszowych imprez.
Hm..no to zobaczmy..
do góry
Ten spot nie mógł pozostać niezauważony. Wyłapały go najpopularniejsze w Polsce blogi o reklamach czyli zjadamyreklamy.blox.pl/html oraz www.blog.mediafun.pl/.
Miło Nam zachęcić gości naszej strony do obejrzenia tego filmiku.
źródło: Youtube
do góry
W najbliższym czasie na głównej stronie YouTube po raz pierwszy mogą pojawić się reklamy.
Według doniesień w amerykańskich mediach, szefowie należącego do Google internetowego serwisu wideo prowadzą rozmowy w sprawie przekazania głównej strony sponsorowi, czego wynikiem byłoby pojawienie się na całej jej szerokości banerów reklamowych - informuje serwis Brand Republic.
Jak dotąd, pomimo ogromnych możliwości uzyskania sporych dochodów, na głównej stronie YouTube reklamy pojawiały się w minimalnym zakresie. Baner miałby zostać tak zaprojektowany, aby mogły być w nim umieszczane treści wideo w rozdzielczości high-definition. Jego wysokość miałaby być też taka sama jak reklam wideo obecnie widocznych na stronie.
Tego typu spot mógłby kosztować do 200 tysięcy dolarów za jeden dzień wyświetlania.
Jeśli pomysł zostanie zatwierdzony, pierwsza reklama pojawi się na głównej stronie YouTube w ciągu najbliższych dwóch tygodni.
do góry
17 sierpnia 1991 roku - to symboliczna data początku polskiego Internetu, kiedy pomiędzy Wydziałem Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego a Centrum Komputerowym Uniwersytetu w Kopenhadze wymienione zostały pierwsze wiadomości przy użyciu protokołu IP.
Wcześniej, już od 1989 r. trwały starania grupy entuzjastów z polskiego środowiska naukowego i akademickiego o przyłączenie Polski do EARN (European Academic and Research Network) oraz spontaniczne działania na rzecz przełamania amerykańskiego embarga na eksport nowoczesnych technologii komputerowych i telekomunikacyjnych do krajów byłego bloku wschodniego.
źródło: Interaktywnie.com
do góry